כל המושגים והכלים בשיווק דיגיטלי שחייבים להכיר בשביל לשווק עסקים בהצלחה!

מושגים בשיווק דיגיטלי

למקצועני שיווק דיגיטלי יש שפה משלהם, וכדאי למי שרוצה להיכנס לתעשייה (או לנהל ספקים) להבין את משמעות המושגים העיקריים.

אספנו עבורכם את המושגים הכי חשובים לדעתנו. למידה מהנה!

צק ליסט לשיווק דיגיטלי
מושגים בשיווק דיגיטלי
יאיר קורן

צק ליסט לשיווק דיגיטלי

צ’ק ליסט לשיווק דיגיטלי, יש לכם לקוח חדש בתחום השיווק הדיגיטלי? הכנו לכם מגוון צ’ק ליסטים לשיווק דיגיטלי – קבלת לקוח חדש, צ’ק ליסט לקידום אתרים אורגני SEO, צ’ק ליסט לניהול קמפיינים ועוד ועוד

קרא עוד »
רימרקטינג
מושגים בשיווק דיגיטלי
ד"ר משה יונתני

רימרקטינג

רימרקטינג (בעברית – שיווק מחדש) הוא מיקוד מודעות בגולשים שביקרו באתר שלנו, או עשו פעולה אחרת שמראה עניין במוצר שלנו (כמו צפייה בסרטון).

קרא עוד »
שיווק שותפים
מושגים בשיווק דיגיטלי
ד"ר משה יונתני

שיווק שותפים

שיווק שותפים הוא הפניית גולשים לאתר תמורת עמלה. העמלה היא בהתאם לפעולה אותה מבצעים הגולשים: רכישה, הצטרפות כמנוי, צפייה בתוכן, וכו‘. אפשר לעשות זאת בשיטות שיווק דיגיטלי שונות כמו פרסום או קידום אתרים.

קרא עוד »
שיווק במנועי חיפוש
אדוורדס
ד"ר משה יונתני

שיווק במנועי חיפוש

שיווק במנועי חיפוש מתחלק לשני תחומים עיקריים: קידום אתרים אורגני ופרסום (נקרא גם “קידום ממומן” או PPC).

קרא עוד »
שיווק באמצעות תוכן
מושגים בשיווק דיגיטלי
ד"ר משה יונתני

שיווק באמצעות תוכן

שיווק באמצעות תוכן הוא יצירה והפצה חינמית של תוכן כדי לרכוש ולשמר לקוחות, לבנות ולחזק מותג, ולהשפיע על הציבור (כאשר מדובר באינטרסים פוליטיים, עסקיים, חברתיים, וכדומה).

קרא עוד »
מושגים בשיווק דיגיטלי
ד"ר משה יונתני

אופטימיזציה

אופטימיזציה (טיוב בעברית) היא תהליך שיפור הביצועים של מודעות, אתרים, דפי נחיתה, וכו‘, בהתאם למטרות הקמפיין.

קרא עוד »
מושגים בשיווק דיגיטלי
ד"ר משה יונתני

מיקוד מודעות

מיקוד מודעות הוא בחירת קהל היעד הרלוונטי ביותר עבור הקמפיין שלנו.

אפשר למקד לפי מיקום גאוגרפי, גיל, שפה, מגדר, תחומי עניין, תעשייה, מקצוע, תפקיד/דרגה בארגון, ופעולות שמעידות על עניין בחברה או במוצר שלי (כמו לייק או כניסה לאתר).

קרא עוד »
מושגים בשיווק דיגיטלי
ד"ר משה יונתני

מבחן איי/בי

מבחן איי/בי (A/B Testing) הוא שימוש בשתי וריאציות של חומר פרסומי כדי לגלות איזו הכי אפקטיבית. למשל: שתי וריאציות של מודעה, דף נחיתה, או פוסט.

קרא עוד »
מושגים בשיווק דיגיטלי
ד"ר משה יונתני

יחס המרה

יחס המרה הוא מספר האנשים שעשו פעולה מסוימת ביחס למספר האנשים שנחשפו.

קרא עוד »
שיעור הקלקה
מושגים בשיווק דיגיטלי
ד"ר משה יונתני

שיעור הקלקה (CTR)

שיעור הקלקה הוא היחס בין מספר החשיפות שמקבלת פרסומת לבין מספר הקליקים. הוא נמדד באחוזים: אם מודעה מקבלת קליק על כל מאה חשיפות, שיעור ההקלקה הוא 1%.

קרא עוד »
שיטות תשלום בעולם השיווק הדיגיטלי
מושגים בשיווק דיגיטלי
ד"ר משה יונתני

שיווק דיגיטלי – שיטות תשלום

בעולם השיווק הדיגיטלי יש מגוון שיטות תשלום מקובלות, כמו תשלום לפי קליק (Pay Per Click), לפי חשיפה (Pay Per Impression), או לפי ליד (Pay Per Lead).

קרא עוד »
מבנה של דף נחיתה
מושגים בשיווק דיגיטלי
ד"ר משה יונתני

דף נחיתה

דף נחיתה הוא דף אליו מגיע המשתמש לאחר שהקליק על מודעה, על חומר פרסומי, או על תוצאה בחיפוש האורגני במנוע החיפוש.

קרא עוד »
מדריכים קלים
יאיר קורן

מושגים בשיווק דיגיטלי

כל המושגים והכלים בשיווק דיגיטלי שחייבים להכיר בשביל לשווק עסקים בהצלחה! מושגים בשיווק דיגיטלי למקצועני שיווק דיגיטלי יש שפה משלהם, וכדאי למי שרוצה להיכנס לתעשייה

קרא עוד »
שיווק - הגדרה
מושגים בשיווק דיגיטלי
ד"ר משה יונתני

שיווק

שיווק הוא מושג רחב ביותר הכולל הנעת אנשים לפעול, תוך הדגשת התועלות האישיות עבורם (למה לי? מה יצא לי מזה?). בנוסף, פעילות שיווקית כוללת קידום אנשים (כמו פוליטיקאים), רעיונות, ואף ארגונים שלא למטרת רווח.

קרא עוד »

מושגים בסיסיים בשיווק דיגיטלי

עם צמיחת תעשיית השיווק הדיגיטלי, התרבו גם המושגים המשמשים את אנשי המקצוע. המאמר הזה מציג את המושגים הבסיסיים והשימושיים ביותר: שוק (Market): נקודת המפגש בין

קרא עוד »

כלים בשיווק דיגיטלי

עכשיו, לאחר שלמדתם מגוון מושגים בשיווק דיגיטלי, אתם מוזמנים להתנסות במגוון כלים שימושיים וחינמיים (לפחות הגרסה הבסיסית היא חינמית).

גוגל
יאיר קורן

מדריך גוגל טאג מנגר

גוגל תג מנג’ר – מדריך קל ופשוט לשימוש מה זה גוגל תג מנג’ר? ? אז מה זה גוגל תג מנג’ר? גוגל תג מנג’ר הוא מנהל

קרא עוד »
OBS
כלים בשיווק דיגיטלי
ד"ר משה יונתני

OBS Studio

OBS היא תכנה חינמית להקלטת וידאו ולשידור חי (סטרימינג)

קרא עוד »
כלים בשיווק דיגיטלי
ד"ר משה יונתני

אדס אדיטור – Ads Editor

גוגל אדס אדיטור (Google Ads Editor) מאפשר לעבוד ולערוך קמפיינים גם בלי חיבור לאינטרנט. לאחר מכן אפשר לעלות את הקמפיינים לגוגל אדס.

קרא עוד »
מחקר מילות מפתח בגוגל
כלים בשיווק דיגיטלי
יאיר קורן

אוברסגסט – Ubersuggest

אוברסגסט – Ubersuggest:
כלי למחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים מתקדם מאוד.
*מאפשר למצוא מגוון ביטויים רלוונטיים ואת נפח החיפוש שלהם
*מאפשר לחקור מתחרים בצורה יסודית
*ועוד ועוד

קרא עוד »
מרגל - מחקר מתחרים
כלים בשיווק דיגיטלי
יאיר קורן

סימילאר ווב – SimilarWeb

סימילאר ווב – SimilarWeb – כלי מתקדם למחקר מתחרים, הכלי מאפשר לכל אחד לקבל מידע רב על אתרים של מתחרים ברשת.

*כמה זמן הגולשים נמצאים אצלם באתר?
*כמה גולשים נכנסים אליהם כל חודש?
* מאיפה הם מקבלים את הגולשים שלהם ועוד ועוד

קרא עוד »
כלים בשיווק דיגיטלי
יאיר קורן

כלים חינמיים לשיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי – כלים חינמיים מדיה חברתית כלים לשיווק ברשתות חברתיות הקליקו על שם הכלי 1. Wave אתר חינמי ליצירת קאבר וידאו לפייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם

קרא עוד »