מושגים בשיווק דיגיטלי

ללמוד שיווק דיגיטלי מהמומחים

צק ליסט לשיווק דיגיטלי
מושגים בשיווק דיגיטלי

צק ליסט לשיווק דיגיטלי

צ’ק ליסט לשיווק דיגיטלי, יש לכם לקוח חדש בתחום השיווק הדיגיטלי? הכנו לכם מגוון צ’ק ליסטים לשיווק דיגיטלי – קבלת לקוח חדש, צ’ק ליסט לקידום אתרים אורגני SEO, צ’ק ליסט לניהול קמפיינים ועוד ועוד

רימרקטינג
מושגים בשיווק דיגיטלי

רימרקטינג

רימרקטינג (בעברית – שיווק מחדש) הוא מיקוד מודעות בגולשים שביקרו באתר שלנו, או עשו פעולה אחרת שמראה עניין במוצר שלנו (כמו צפייה בסרטון).

שיווק שותפים
מושגים בשיווק דיגיטלי

שיווק שותפים

שיווק שותפים הוא הפניית גולשים לאתר תמורת עמלה. העמלה היא בהתאם לפעולה אותה מבצעים הגולשים: רכישה, הצטרפות כמנוי, צפייה בתוכן, וכו‘. אפשר לעשות זאת בשיטות שיווק דיגיטלי שונות כמו פרסום או קידום אתרים.

שיווק במנועי חיפוש
אדוורדס

שיווק במנועי חיפוש

שיווק במנועי חיפוש מתחלק לשני תחומים עיקריים: קידום אתרים אורגני ופרסום (נקרא גם “קידום ממומן” או PPC).

שיווק באמצעות תוכן
מושגים בשיווק דיגיטלי

שיווק באמצעות תוכן

שיווק באמצעות תוכן הוא יצירה והפצה חינמית של תוכן כדי לרכוש ולשמר לקוחות, לבנות ולחזק מותג, ולהשפיע על הציבור (כאשר מדובר באינטרסים פוליטיים, עסקיים, חברתיים, וכדומה).

מושגים בשיווק דיגיטלי

אופטימיזציה

אופטימיזציה (טיוב בעברית) היא תהליך שיפור הביצועים של מודעות, אתרים, דפי נחיתה, וכו‘, בהתאם למטרות הקמפיין.

מושגים בשיווק דיגיטלי

מיקוד מודעות

מיקוד מודעות הוא בחירת קהל היעד הרלוונטי ביותר עבור הקמפיין שלנו.

אפשר למקד לפי מיקום גאוגרפי, גיל, שפה, מגדר, תחומי עניין, תעשייה, מקצוע, תפקיד/דרגה בארגון, ופעולות שמעידות על עניין בחברה או במוצר שלי (כמו לייק או כניסה לאתר).

מושגים בשיווק דיגיטלי

מבחן איי/בי

מבחן איי/בי (A/B Testing) הוא שימוש בשתי וריאציות של חומר פרסומי כדי לגלות איזו הכי אפקטיבית. למשל: שתי וריאציות של מודעה, דף נחיתה, או פוסט.

מושגים בשיווק דיגיטלי

יחס המרה

יחס המרה הוא מספר האנשים שעשו פעולה מסוימת ביחס למספר האנשים שנחשפו.

שיעור הקלקה
מושגים בשיווק דיגיטלי

שיעור הקלקה (CTR)

שיעור הקלקה הוא היחס בין מספר החשיפות שמקבלת פרסומת לבין מספר הקליקים. הוא נמדד באחוזים: אם מודעה מקבלת קליק על כל מאה חשיפות, שיעור ההקלקה הוא 1%.

שיטות תשלום בעולם השיווק הדיגיטלי
מושגים בשיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי – שיטות תשלום

בעולם השיווק הדיגיטלי יש מגוון שיטות תשלום מקובלות, כמו תשלום לפי קליק (Pay Per Click), לפי חשיפה (Pay Per Impression), או לפי ליד (Pay Per Lead).

מבנה של דף נחיתה
מושגים בשיווק דיגיטלי

דף נחיתה

דף נחיתה הוא דף אליו מגיע המשתמש לאחר שהקליק על מודעה, על חומר פרסומי, או על תוצאה בחיפוש האורגני במנוע החיפוש.

רוצה ללמוד שיווק דיגיטלי מהמומחים?

השאר פרטים ונחזור אליך