קורס נכסים דיגיטליים - לבנות את העתיד שלך!

תוך 4 חודשים נלמד אותך וננחה אותך איך לבנות נכס דיגיטלי, לקדם אותו ולהתחיל להרוויח ממנו כסף!

בנינו קורס ייחודי שמחולק ל100 צעדים (כל צעד לוקח בערך חצי שעה) משלב שבו הידע שלך הוא 0 ועד שההכנסות יתחילו לזרום💰

נגן וידאו

אז איך אנחנו הולכים להוביל אותך לנכס דיגיטלי משלך?

100 צעדים קטנים מחולקים ל4 שלבים עיקריים והנכס שלך מתחיל להרוויח כסף

חודש ראשון

יוצרים נכס דיגיטלי משלך

חודש שני

לומדים איך מילים יכולות למכור ואיך גוגל חושב

חודש שלישי

עולם הרשתות החברתיות מתחיל לעבוד בשבילך

חודש רביעי

בונים משפך שיווקי שיזרים לנכס שלך עוד ועוד לקוחות משלמים

בשנים האחרונות לימדנו אלפי סטודנטים במגוון מוסדות אקדמיים, רופין, היחידה ללימודי המשך של הטכניון ובר אילן, אוניברסיטת תל אביב, הבין תחומי ועוד ועוד

בוגרים ממליצים

נגן וידאו
נגן וידאו

לשיחה עם צוות המכללה משאירים פרטים כאן

תכלס מה לומדים בקורס?

הדרכות SEO - לקבל לקוחות 24/7 בלי לשלם כסף על קמפיינים

איך מגיעים למקום הראשון בגוגל? איך יודעים מה הלקוחות שלי רושמים בגוגל? כל מה שצריך לדעת על קידום אתרים אורגני מא' ועד ת'

איך מייצרים מכירות ולידים באופן שוטף באמצעות קמפיינים בFACEBOOK ADS

כל מה שצריך לדעת על קמפיינים בפייסבוק ADS מא' ועד ת'

מה זה נכסים דיגיטליים ואיך אפשר להרוויח כסף דרכם?

איך אפשר להרוויח כסף מאתר אינטרנט? מה זה אפילייט? מה זה דרופשיפינג? איך אפשר להרוויח כסף ממערכת הפרסום של גוגל?

איך אני יכול למשוך תנועה אורגנית לנכס הדיגיטלי שלי?

כל מה שצריך לדעת על קמפיינים בפייסבוק ADS מא' ועד ת'

איך מפרסמים דרך גוגל AD ולמה המתחרה שלי תמיד ראשון?

לפרסם במנוע החיפוש הכי גדול בעולם מבלי לפשוט את הרגל! איך בונים קמפיין ריווחי בגוגל שמחזיק לאורך זמן! כל מה שצריך לדעת על קמפיינים בגוגל AD מא' ועד ת'

לייצר מכירות ולידים דרך המלצות תוכן, פרסום בטאבולה ואווטבריין

כל מה שצריך לדעת על פרסום ברשתות הפרסום של טאבולה ואווטבריין

איך משווקים את הנכס הדיגיטלי שלי באמצעות קמפיינים

כל מה שצריך לדעת על פרסום ברשתות הפרסום של פייסבוק ADS, גוגל AD, לינקדאין AD, טאבולה ואווטבריין

איך בונים אתר אינטרנט שיגרום לך להרוויח כסף?

כל מה שצריך לדעת בשביל לבנות נכס דיגיטלי בקלות, בניית אתר בוורדפרס באמצעות אלמנטור בקלות ומא' ועד ת'

מי אני?

היי, אני יאיר, יזם דיגיטלי משנת 2010, אז הקמתי אתר למסחר אלקטרוני. אחר כך הייתי שותף בסטארטאפ שהביא לקוחות דרך הפייסבוק ב3 קצוות תבל (ארגנטינה, ניוזילנד ואלסקה.. לרוסיה לא הגענו) בשנת 2014 מוניתי לנהל את השיווק הדיגיטלי של בוש וסימנס בארץ ומשנת 2016 אני שוב יזם דיגיטלי.

בשנים האחרונות לימדתי במקומות רבים מאוד שיווק דיגיטלי, היום אני מנהל את הקורס לשיווק דיגיטלי של היחידה ללימודי המשך במרכז האקדמי רופין ומרצה אורח לשיווק דיגיטלי בבין תחומי הרצליה ובMBA באוניברסיטת תל אביב.

בעבר ניהלתי את הקורס של היחידה ללימודי המשך של הטכניון בשיווק דיגיטלי ובעוד מספר רב של מקומות.

בנוסף להרצאות אני וצוות העובדים שלי מקדמים מגוון רב של לקוחות בארץ ובעולם

אני נושם, חי וחולם על שיווק דיגיטלי כבר יותר מ10 שנים ואשמח לקחת אותך יד ביד לתוך העולם הזה.

מעל 10 שנות ניסיון

אנחנו עוסקים בשיוק דיגיטלי למעלה מעשר שנים. עבדנו עם עשרות לקוחות מתחומים וענפי תעשיה שונים ומגוונים

יזמים דיגיטליים

אנחנו מקימים, מנהלים ומשווקים מיזמים דיגטליים עצמאיים

אפשר לסמוך עלינו

אנחנו מאמינים בכנות, יושרה וכבוד ללקוחותינו ולסטודנטים שלנו כמובן

משווקים עשרות עסקים בתחומים שונים

אנחנו משווקים עשרות עסקים בענפי תעשיה שונים ומגוונים

מרצים מנוסים ומוכרים

אנחנו מקיימים הדרכות מקצועיות בשיווק דיגיטלי, אנו מנהלים ומרצים במגוון רחב של קורסים בשיווק דיגיטלי, הן במוסדות אקדמיים, כגון היחידה ללימודי המשך של הטכניון, המרכז האקדמי רופין ועוד, והן בארגונים עסקיים

מלמדים מאות סטודנטים בשנה

יאיר קורן ודר׳ משה יונתני מלמדים מאות סטונטים בשנה במסגרות אקדמאיות ובארגונים עסקיים

אופיר לביא

יועצת השיווק והתוכן

עודד עין גד

מנהל תפעול המכללה

צוות התמיכה המקצועי שלנו איתך על בסיס יומי

יש לנו תשובות ממש טובות

פשוט תשאלו

לפני כל תחילת הרצאה תקבלו לינק להרצאה בזום, הלינק יופיע בקבוצה בפייסבוק ובמייל.

לשאלה זו אין תשובה אחת, והתשובה תלויה בסוג העסק או הארגון, או בסוג המוצר או השירות ובמטרה השיווקית.

כמובן שתמיד טוב שתהיה נוכחות מסוימת בכל פלטרפורמה, אך חשוב להתרכז בפלטרפורמות שתואמות את סוג החברה או המוצר, תואמות את קהל היעד ואת המטרה השיווקית.

בעולם הדיגיטל זה נכון שהתוכן הוא המלך. אם זאת תהליך התקדמות אורגני במנועי חיפוש וברשתות חברתיות, הוא תהליך מורכז שדורש הבנה של דרך החשיבה של מנועי החיפוש.

ניתן להרים את הפעילות העסקית של עסק או ארגון באופן מהיר. כמובן שהדבר תלוי במוצר ובמוכנות של העסק להכיל פעילות עסקית גבוה, באיכות המוצר ובתקציב הפרסום.

חיובי – בתחתית העמוד תמצאו 2 הרצאות שערכנו לאחרונה, צפייה נעימה

כל הרצאה תעלה ב2 מועדים צהריים וערב (13:30 – 14:30 ו20:30 -21:30) בנוסף כל התכנים מוקלטים ותוכלו לצפות בהם שוב ושוב

זה נכון שתקציבי הפרסום עוברים לדיגיטל, גם משום שקהל היעד נמצא היום בסמארטפון או במחשב וגם מסוג שניתן באמצעות שיווק דיגיטלי להשתמש בתקציב בצורה יותר מדוייקת ונכונה. אם זאת הפרסום הפיזי עדיין קיים.

חשוב לבחור בסוכנות דיגיטלית שאתם מאמינים בה שהיא יודעת מה היא עושה. תחום השיווק הדיגיטלי הוא תחום מורכב מאוד ומשתנה באופן תדיר, לכן רק מי שחי ונושם את התחום יוכל לנהל לכם את התוכן והקמפיינים בצורה מייטבית.

מרבית העסקים והארגונים שאנחנו מנהלים להם את מערך השיווק הדיגיטלי ויש להם תוחלת עסקית – כלומר המוצר שלהם מבוקש בשוק, או שהם מנסים להחדיר מוצר חדש שישי בו ערך, והם אכן עומדים מאחורי ההבטחה הפרסומית שלהם, אנחנו מצליחים לייצר להם תוצאות עסקיות מאוד טובות.

אנחנו מספקים את מירב השירותים שאנחנו מאמינים שהם חשובים ואפקטיבים על מנת לקיים קמפיין מקוון, כמו כן ביכולתנו לתת מענה כולל לכל צרכי הלקוח באמצעות השותפים העסקיים שלנו.

בשנים האחרונות לימדנו אלפי סטודנטים

בוגרים ממליצים

איך אתם אוהבים ללמוד?

נשאר רק לבחור

קורס דיגיטלי

390‏₪ לחודש

12 תשלומים | סך הכל ‏₪4680

קורס זום

‏₪490 לחודש

12 תשלומים | סך הכל ‏₪5880

קורס פרונטלי

550‏₪ לחודש

12 תשלומים | סך הכל ₪6600

מתחילים לצעוד

סילבוס הקורס

1. מה זה נכס דיגיטלי?
2. ‏מה זה שיווק דיגיטלי?
3. ‏סוגים שונים של נכסים דיגיטליים
4. ‏איך אפשר לנתח ולהעריך נכסים דיגיטליים – מחקר מתחרים ברשת
5. משימת שטח לדבר עם 5 בעלי נכסים דומים למה שאתה רוצה להקים ולתחקר אותם
6. ממשיכים במשימות
7. ‏עוד משימות שטח
8. ‏להגיש דוח על ההתקדמות ולקבל משוב
9. ‏בניית תכנית שיווק לנכס דיגיטלי
10. ממשיכים לבנות את התוכנית

11. ‏הגשה של התכנית וקבלת פידבק
12. מה זה וורדפרס? מה ההבדל מוויקס, שופיפיי וכו
13. חיבור לשרת, היכרות בסיסית
14. פלאגינים חשובים
15. ‏היכרות עם אלמנטור
16. ממשיכים עם אלמנטור
17. עוד קצת אלמנטור
18. ‏היכרות עם ווקומרס
19. ממשיכים עם ווקומרס
20. ‏עוד קצת ווקומרס

21. ‏בניית השלד הבסיסי לנכס הדיגיטלי
22. ממשיכים לבנות את השלד
23. עוד קצת בניית השלד
24. ‏עדיין בונים
25. ‏הצגת השלד והרעיון העסקי לקבלת פידבק
26. ‏מה זה כתיבה שיווקית?
27. ‏ממשיכים ללמוד כתיבה שיווקית
28. ‏עוד קצת כתיבה שיווקית
29. ‏כתיבה שיווקית זה ממש חשוב
30. ‏כתיבה שיווקית – אנחנו באים

31. ‏כתיבת מאמר+פוסט לרשתות חברתיות וקבלת פידבק
32. ‏ממשיכים לכתוב
33. ‏עדיין כותבים, זה לוקח זמן
34. ‏מה זה קידום אורגני SEO
35. ‏מבוא לקידום אתרים
36. ‏מחקר מילים
37. ‏הצגת מחקר מילים וקבלת פידבק
38. SEO on page
39. ‏ממשיכים קידום אורגני on page
40. עוד קידום אורגני on page

41. קידום אורגני SEO on page
42. עוד קצת קידום אורגני on page
43. ‏בניית עמוד ראשון באתר לפי עקרונות on page
44. ‏מה זה off page
45. ‏ממשיכים עם off page
46. צעד נוסף off page
47. ‏הכנסה של 10 קישורים שונים לאתר
48. ממשיכים להכניס קישורים
49. ‏ הצגת הקישורים וקבלת פידבק
50. ‏בניית עמוד חדש והכנסה של 10 קישורים

51. ממשיכים עם בניית העמוד לאתר
52. עוד קצת בניית העמוד לאתר
53. ‏מסיימים עם בניית העמוד
54. ‏הצגה וקבלת פידבק
55. ‏מבוא לרשתות חברתיות
56. ‏ממשיכים ללמוד על רשתות חברתיות
57. ‏עוד קצת רשתות חברתיות
58. ‏בניית עמוד עסקי בפייסבוק וקבלת פידבק
59. ממשיכים עם בניית העמוד בפייסבוק
60. היכרות עם אינסטגרם

61. ‏ממשיכים הכרות עם אינסטגרם
62. ‏בניית עמוד באינסטגרם וקבלת פידבק
63. ‏היכרות עם יוטיוב
64. ‏המשך היכרות עם יוטיוב
65. ‏הכנת סרטון ראשון
66. ‏היכרות עם פינטרס
67. ‏בניית עמוד בפינטרס
68. ‏בניית עמוד חדש באתר, הכנסה של 10 לינקים , הפצה באינסטגרם ובפייסבוק וביוטיוב ובפינטרס
69. ‏ממשיכים עם בניית העמוד
70. ‏עוד קצת בניית העמוד באתר

71. עדיין בונים את העמוד לאתר
72. ‏מסיימים לבנות את העמוד ומקבלים פידבק
73. ‏מבוא לקידום ממומן בפייסבוק AD
74. המשך המבוא
75. עוד קצת קידום ממומן בפייסבוק
76. מסיימים פייסבוק AD
77. ‏הקמת קמפיין ראשון וקבלת פידבק
78. ‏ממשיכים להקים את הקמפיין
79. ‏פיקסלים – תג מנגר
80. ממשיכים בהכרות עם פיקסלים

81. מסיימים עם פיקסים ותג מנג׳ר
82. ‏מבוא לגוגל AD
83. ‏קמפיין בגוגל AD
84. ‏רשת החיפוש
85. ‏רשת המדיה
86. ‏חיבור להמרות בתג מנג'ר
87. ‏הקמת קמפיין וקבלת פידבק
88. ‏בניית משפך שיווקי מורכב הכולל אתר, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, קמפיינים ממומנים בפייסבוק, רשת המדיה
89. המשך בניית המשפך
90. מסיימים את בניית המשפך

91. ‏הצגה של תכנית למשפך וקבלת פידבק
92. בניית המשפך
93. ‏ממשיכים עם משפך
94. ‏עוד קצת משפך
95. ‏בניית משפך זה עניין רציני
96. ‏עובדים על המשפך
97. ‏מי שעמל בערב שישי יהנה בשבת – עדיין משפך
98. ‏עוד קצת ואתה שם – משפך שיווקי
99. ‏מסיימים עם המשפך
100. ‏השקת המשפך!

עדיין מתלבטים?

צפו בהרצאות לדוגמא

מבוא לקידום אתרים אורגני SEO

נגן וידאו

איך מייצרים לידים ומכירות בפייסבוק AD

נגן וידאו

רוצה ללמוד שיווק דיגיטלי מנצח מהמומחים?

השאר פרטים ונחזור אליך