יחס המרה (Conversion Rate)

מה זה יחס המרה?

יחס המרה הוא מספר האנשים שעשו פעולה מסוימת ביחס למספר האנשים שנחשפו.

דוגמה: אם 4 מכל 100 שנכנסים לאתר שלנו קונים, יחס ההמרה הוא 4%.

אפשר להגדיר המרה בדרכים שונות: קניית מוצר, רכישת מנוי, צפייה בסרטון, וכדומה.

באופן כללי, בעלי אתרים שואפים למקסם את יחס ההמרה, וכך להגדיל את ההכנסות שלהם.

רבים שואלים מהו יחס המרה “טוב”. ובכן, אין אמת מידה אוניברסלית. זה תלוי בתחרות (מה יחס ההמרה של אתרים מתחרים?) ובהגדרה של המרה (בדרך כלל כאשר מדובר בצפייה בסרטון, יחס ההמרה יהיה משמעותית גבוה בהשוואה לרכישת מוצר).

Facebook
LinkedIn
WhatsApp