שיווק במנועי חיפוש

שיווק במנועי חיפוש (Search Engine Marketing=SEM)

מה זה שיווק במנועי חיפוש?

שיווק במנועי חיפוש (Search Engine Marketing=SEM) מתחלק לשני תחומים עיקריים – קידום אתרים ופרסום (נקרא גם “קידום ממומן” או PPC).

קידום אתרים/ קידום אורגני (Search Engine Optimization=SEO): שיפור מיקום האתר שלנו בתוצאות החיפוש (בעיקר בגוגל), עבור מילים וביטויים רלוונטיים. למשל: למוסך כדאי לקדם את הביטוי “שיפוץ ראש מנוע“, ולעו”ד לתעבורה כדאי לקדם את “נהיגה בשכרות“.

קראו עוד במאמר המורחב שלנו על קידום אתרים.

פרסום במנועי חיפוש/ קידום ממומן (Search Engine Advertising): רכישת פרסומות שמוצגות כאשר משתמשים מחפשים מילים וביטויים רלוונטיים (“מילות מפתח”). המפרסם משלם רק כמשתמש מקליק על מודעה, לכן רבים מכנים את שיטת הפרסום הזאת PPC

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp