כלי לניתוח אתרי מתחרים SimilarWeb

כלי לניתוח מתחרים ברשת - SimilarWeb

מה זה סימילאר ווב? ואיך אפשר לנתח מתחרים ברשת?

סימילאר ווב – SimilarWeb הינו כלי לניתוח מתחרים ברשת.

SimilarWeb – סטארטאפ ישראלי שפיתח כלי שמאפשר לבצע מחקר מתחרים ברשת, תכונות מסויימות זמינות בחינם ותכונות אחרות רק למשתמשים אשר משלמים כסף.

איך אפשר לנתח מתחרים עם SimilarWeb?

שלב א’ כנסו ל: https://www.similarweb.com/

שלב ב’ הכניסו את האתר שאותו תרצו לחקור:

בדוגמה הכנסו את כתובת האתר של YNET לסימילאר ווב.

שימוש בסימילאר ווב

שלב ג’ – בחינת המידע המתקבל:

זה הדירוג של האתר המתחרה שבחרתם לחקור ביחס לאתרים אחרים, בארץ, בעולם ובקטגוריה של האתר (במקרה הזה חדשות)

שלב ד’ – מדדי מעורבות:

  1. כמה ביקורים יש לאתר בחודש?
  2. מה זמן השהייה הממוצע באתר?
  3. כמה דפים בממוצע רואה כל מבקר באתר?
  4. Bounce Rate – %המשתמשים שראו עמוד אחד ויצאו החוצה מהאתר

שלב ה’ – מאיזה מדינות מבקרים באתר של המתחרים שלי? 

שלב ו’ – מאיפה מגיעים המשתמשים לאתר של המתחרים שלכם?

  1. Direct – תנועה ישירה לאתר ע”י הקלדת כתובת האתר בדפדפן
  2. Referrals – אתרים אחרים שמפנים תנועה לאתר המתחרה שאתם מנתחים 
  3. Search – תנועה שהמקור שלה הוא חיפוש במנועי חיפוש שונים
  4. Social – תנועה מרשתות חברתיות
  5. Mail – תנועה מניוזלטרים, שיווק בדואר אלקטרוני
  6. Display – תנועה מפרסום ממומן מבאנרים, טאבולה ואווטבריין, רשת המדיה של גוגל וכו

שלב ז’ – איזה אתרים אחרים מפנים תנועה לאתר שלכם? ואיזה אתרים מקבלים תנועה מהאתר שלך?

שלב ח’ – תנועה ממנועי חיפוש, כמה מגיעים בצורה אורגנית וכמה בצורה ממומנת? מה הם הביטויים המובילים ששולחים תנועה לאתר המתחרה?

שלב ט’ – תנועה מרשתות חברתיות, מאיזה רשת חברתית מגיעים לאתר המתחרה שלכם?

שלב י’ – פרסום ממומן ברשתות פרסום שונות שהאתר המתחרה שלכם מבצע ברשת והאתרים שבהם הפרסומות מוצגות:

Top publishers:

האתרים שבהם הפרסומות מופיעות.

Top Ad Networks:

רשתות הפרסום שמפיצות את הפרסומות השונות (כלומר הרשתות פרסום שהאתר המתחרה בוחר לפרסם בהם)

 

רוצים שנחקור לכם מתחרה מסוים? בעזרת סימילאר ווב וכלים נוספים?

צרו איתנו קשר – 

Facebook
WhatsApp
LinkedIn