בקרת פרסום ושיווק דיגיטלי

עבודה מול משרדי דיגיטל יכולה להיות כמו רולטה.
משרדים רבים גובים כסף רב על שירותים שונים בשיווק דיגיטלי ולא 
מספקים את הסחורה שמגיעה לך.
אצלנו ניתן לקבל דו”ח מפורט ומקיף על כל פעילות הדיגיטל
הקיימת על מנת שהמצב הנתון יהיה לך שקוף לגמרי

מתי נרצה בקרת פרסום?

איך בקרת הפרסום והייעוץ יעזור:

  • שיפור יחס ההמרה
  • שיפור טירגוט קהלים לצורך לידים רלוונטיים
  • חיסכון כספי 
  • שיפור ביצועי קמפיין
  • הגברת אפקטיביות של הפרסום
  • לפעול תוך שימוש נכון במשאבים למתן יעילות

למידע נוסף השאירו פרטים

מה התהליך כולל בעצם?

התהליך כולל שלושה שלבים:

  1. מחקר – חקר מתחרים וחקר הענף באינטרנט, קבלת גישה למערכות הפרסום ומחקר מקיף על נתוני המערכות
  2. ניתוח – השוואות בין המחקרים, ניתוח הנכסים הדיגיטליים
  3. מסקנות – המלצות פרקטיות להמשך עבודה, נקודות רלוונטיות לשיפור יחס ההמרה

עסקים שאנחנו עוזרים להם לצמוח

למידע נוסף השאירו פרטים

אקספרט דיגיטל

מה זה אסטרטגיה?

אני בוחר להגדיר אסטרטגיה בפשטות: אסטרטגיה היא תכנית כוללת וארוכת טווח לשימוש במשאבים, על מנת להשיג מטרה או מטרות. תכנית כזאת…

אקספרט דיגיטל

איך בונים תכנית אסטרטגית?

לתכנית אסטרטגית שלושה חלקים בסיסיים: איפה אנחנו היום? לאן אנחנו רוצים להגיע? איך נגיע לשם? כדאי להוסיף הסבר על…

אקספרט דיגיטל

מהי האלטרנטיבה למודל SWOT ?

כדי לנסח אסטרטגיה טובה עלינו להתאים בין משאבי ויכולות הפירמה לגורמי המפתח להצלחה. אם ההתאמה הזאת נעשית בצורה נכונה, הסיכוי…